تماس با ما

ما در بارگرام مشتاقانه آماده شنیدن نقطه نظرات و پیشنهادات شما هستیم علاوه بر این در صورتی که نیاز شما از طریق صفحات پیشتیبانی و سرویس‌های خدمات به مشتریان بارگرام بر طرف نشد، می‌توانید از طریق روش‌های زیر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان، می توانید با ما از طریق شماره تلفن هایی که در صفحه وجود دارد، تماس بگیرید. ما راه های ارتباطی بسیار گسترده ای را در اختیارتان قرار می دهیم تا آن طور که راحت هستید و با توجه به نیازی که دارید، بتوانید یکی از این راه های ارتباطی را انتخاب کرده و با ما در تماس باشید.
راه های ارتباطی با بارگرام شامل، آدرس دفاتر ما، ایمیل، شماره تلفن یا شبکه ‌های مجازی است که همگی به طور دقیق و درست در این صفحه درج شده و شما بدون محدودیت می توانید در هر زمان با ما ارتباط گیری راحت داشته باشید.
کارشناسان با تجربه ی ما، با حوصله و با دقت فراوان به سوالات شما عزیزان پاسخ خواهند داد و شما ضمن کسب اطلاعات بیشتر، راحتی زیادی را تجربه خواهید کرد.
همچنین ما فرمی را در صفحه خود قرار داده ایم تا در صورت داشتن انتقادات، پیشنهادات و سوالات با ما در میان بگذارید. ما مشتاق دریافت ایده های شما عزیزان هستیم که در اسرع وقت و در اولین فرصت، کارشناسان ما با شما تماس گرفته تا پاسخ سوالات شما عزیزان را بدهند یا از انتقادی که کردید، از شما تشکر نمایند.
همان طور که مشاهده می کنید، ما راه های ارتباطی زیادی را پیش روی شما گذاشتیم تا هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری اقدام کنید. برای مطمئن شدن از فعالیت ما، آدرس دفاتر درج شده که می توانید با کلیک روی آن، در نقشه ما را مشاهده نمایید.
اپلیکیشن اینترنتی بار گرام باعث صرفه جویی در وقت و هزینه های شما می شود و شما کاربر گرامی با چند کلیک ساده به راحتی می توانید از خدمات آنلاین ما در هر زمان و در هر مکان بهره مند شوید. پشتیبانی ما ۲۴ ساعته است و شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، تلگرام، اینستاگرام و توییتر دنبال کرده و از آخرین وضعیت فعالیت ما مطلع شوید.

ارتباط با کارشناسان ما

ارتباط با کارشناسان ما

سوالات متداول

سوالات متداول

آیا این سیستم فقط برای رانندگان است؟

خیر- سامانه بارگرام یک سامانه هوشمند پایانه بار مجازی است که کاربران عادی و شرکت های حمل و نقل در آن ثبت نام می کنند و بارهای خود را برای پیدا کردن راننده در آن قرار می دهند.

برای ثبت نام چه چیزهایی لازم است؟

صاحبان کالای حقیقی برای ثبت نام نیاز به کد ملی معتبر و یک شماره موبایل به نام خود نیاز دارند – صاحبان کالا حقوقی(شرکتها و کارخانجات) برای ثبت نام نیاز به معرفی یک نفر بعنوان مدیر (کد ملی و اسم و فامیل و موبایل) و شناسه ملی و مشخصات دیگر شرکت مورد نیاز است-

رانندگان هم برای ثبت نام نیاز به کد ملی و شماره هوشمند راننده و یک موبایل بنام راننده می باشند.

مکانیزم انتخاب راننده چگونه است؟

سامانه بارگرام یک پایانه بار هوشمند مجازی است که مبنای انتخاب خود برای معرفی راننده و صدور حواله را ابتدا نزدیک بودن به محل بارگیری و سپس نوبت های دریافتی رانندگان در پایانه های مختلف می باشد. سیتم بصورت عادلانه بار را بر اساس نوبت بین رانندگان تقسیم می کند.

رانندگان هم برای ثبت نام نیاز به کد ملی و شماره هوشمند راننده و یک موبایل بنام راننده می باشند.

آیا پس از ثبت نام می توانم اعلام بار کنم؟

کاربران عادی یا اشخاص حقیقی می توانند در زمان ثبت نام شروع به اعلام بار نمایند. اما در زمان اعلام بار باید مبلغی را به عنوان پیش پرداخت در سیستم واریز نمایند. 

اشخاص حقوقی  (شرکتها و کارخانجات) پس از ثبت نام برای شروع بکار نیاز به تایید مدیر سیستم دارند. و پس از تایید می توانند بدون پیش پرداخت اقدام به اعلام بار نمایند.

 

رانندگان هم برای ثبت نام نیاز به کد ملی و شماره هوشمند راننده و یک موبایل بنام راننده می باشند.

بارنامه های اعلام بار چگونه صادر می شود؟

حواله های صادر شده در سامانه بارگرام برای رانندگان معتبر بوده و رانندگان بایستی برای حمل مراجعه نمایند و چنانچه راننده ای برای بارگیری مراجعه نکرد بارگرام خسارت ها را جبران می کند. 

بارنامه های این حواله ها توسط شرکت حمل و نقل شایان ترابر ایرانیان صادر می شود.

اشخاص حقوقی  (شرکتها و کارخانجات) پس از ثبت نام برای شروع بکار نیاز به تایید مدیر سیستم دارند. و پس از تایید می توانند بدون پیش پرداخت اقدام به اعلام بار نمایند.

 

رانندگان هم برای ثبت نام نیاز به کد ملی و شماره هوشمند راننده و یک موبایل بنام راننده می باشند.